A március-áprilisi kampány biztosítói adatai szerint eddig mintegy százezren változtattak lakásbiztosításukon. Az ügyfelek többsége új biztosítást kíván kötni, az érintettek kisebb része a meglévő szerződését módosította – közölte a Magyar Nemzeti Bank. A tájékoztató szerint továbbra is jelentős az online összehasonlító oldalak szerepe, amelyek látogatottsága meghaladja a százezret, és az ügyfelek közel 60 ezer kalkulációt végeztek el. Az összehasonlítások nyomán minden negyedik ügyfél fogyasztóbarát otthonbiztosítást választ. A jegybankhoz idén március 16-ig beérkezett piaci adatok alapján a kampányban közel 74 ezer új ajánlat született, és több mint 24 ezer meglévő szerződést dolgoztak át eddig. Az új ajánlatok száma a tavalyi kampányidőszak időarányos adatainak 80 százalékát teszi ki. Az MNB által a tartamengedmény kapcsán kiadott körlevél hatására a biztosítóváltások gördülékenyebben, hatékonyabban zajlanak majd, mint tavaly.
Kezdőlap Országos Gazdaság-Országos A kampányban eddig mintegy százezren változtattak lakásbiztosításukon
Cikkünk frissítése óta eltelt 7 nap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
NEKED AJÁNLJUK
Hatósági ellenőrzések: célkeresztben a húsvéti slágertermékek
Az idei évben március 24. és április 18. között zajlik a tavaszi szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzés, amelyet a húsvéti időszak élelmiszerbiztonsága érdekében Tállai András, az Agrárminisztérium...