A kínai filléres áruk ismert platformja, a Temu nagymértékben szélesíti élelmiszerkínálatát és most az európai online élelmiszer-kereskedelmi piacot célozta meg, a Bild német lap szerint. A vállalkozás Magyarországon is sikereket arat, tavaly a magyarok több mint 100 milliárd forintot költöttek el rajta. Mint ismert, a cég platformján széles választékban lehet olcsó árucikkeket vásárolni, például elektronikai, ruházati, vagy dekorációs termékeket, de a minőséggel többeknek akadt már problémája. A jövőben pedig jelentősen bővíteni kívánják az élelmiszerkínálatukat. Akár a német szupermarketekkel és diszkontokkal is felvennék a versenyt a terveik szerint. Elsősorban az ázsiai levesporokkal érhet el sikereket a cég. A ready-to-eat soup piac a világ egyik leggyorsabban növekvő élelmiszeripari szegmense. Az ilyen leves lehet csomagolt, konzerv, vagy akár fagyasztott is. A pasztőrözött vagy sterilizált elkészítéssel ezek a termékek szinte korlátlan ideig eltarthatók, akkor is, ha zöldséget, húst, vagy tenger gyümölcseit tartalmaznak. A forgalmas városi környezetben pedig a levesek népszerűek a könnyű elkészíthetőség miatt. A fogyasztóvédők ugyanakkor óva intenek az olcsó platformon található termékektől. A német vagy európai biztonsági előírásokat ugyanis a kínai gyártók gyakran nem tartják be, ami akár azt is jelenti, hogy a termékek veszélyes összetevőket tartalmaznak. A cikk szerint különösen az étrend-kiegészítők tartalmazhatnak olyan összetevőket, amelyek Európában nem engedélyezettek, de az is előfordulhat, hogy a címkézés, vagyis az ügyfelek tájékoztatása sem lesz megfelelő.
NEKED AJÁNLJUK
Több, mint 1 millió nyugdíjas kap havi 220 ezer forintnál kevesebb...
A Központi Statisztikai Hivatal friss éves összefoglaló kiadványában, a Magyarország, 2024-ben részletesen kielemezte a nyugdíjhoz és nyugdíjszerű ellátáshoz kapcsolódó adatokat is. A 2025. januári...