Az Air India légitársaság egyik repülőgépének júniusi katasztrófáját az okozhatta, hogy a hajtóművek üzemanyag-szabályozó kapcsolója ?kikapcsolás? állásba került, aminek következtében megszűnt mindkét hajtómű üzemanyag-ellátása ? idézi az indiai légibaleset-vizsgáló hivatal előzetes jelentését az MTI. A társaság Angliába tartó gépe június 12-én zuhant le az északnyugati Ahmedabad városában. A repülőgépen 230 utas ? 169 indiai, 53 brit, hét portugál és egy kanadai ? és 12 fős személyzet tartózkodott. India történetének egyik legsúlyosabb légi katasztrófáját egy ember élte túl. A repülőgép a fölszállás és a lezuhanás között mintegy 30 másodpercig tartózkodott a levegőben. A jelentés nem tért ki arra, hogy a kapcsolók hogyan kapcsolhattak leállítás állásba repülés közben. A jelentés szerint a kapcsolókat ugyan visszakapcsolták, de már nem sikerült felpörgetni a motorok teljesítményét, hogy megállítsák a süllyedést, miután a repülőgép elkezdett veszíteni a magasságából.
NEKED AJÁNLJUK
Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán, 49 beruházás több mint 95 milliárd forint támogatásban részesül - jelentette be közösségi oldalán...