A hazai fogyasztók több mint 80 százalékának nem közömbös, hogy magyar vagy külföldi terméket vásárol-e. 38 százalékuk számára ez kifejezetten fontos. A vásárlók egyharmada keresi a magyar márkák termékeit, és előnyben részesíti ezeket a külföldi márkákkal szemben – derült ki abból az országosan reprezentatív mintán végzett kutatásból, amelyet a MagyarBrands megbízásából készített egy Piackutató Intézet a nyáron. Az összefoglaló szerint a fogyasztók majdnem fele ismeri a magyar márkákat jelző logót, és a megkérdezettek közel fele szerint ezekben meg is lehet bízni. A felmérésből ugyanakkor kiderült, hogy a fiatal generációk számára a magyar eredet már nem ennyire központi kérdés. A 18-29 év közöttiek 22 százaléka egyáltalán nem, vagy csak kevésbé tartja fontosnak, hogy magyar terméket vásároljon.
Kezdőlap Országos Gazdaság-Országos Fontos a hazai fogyasztóknak a magyar termékek vásárlása egy felmérés szerint
Cikkünk frissítése óta eltelt 4 hét, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
NEKED AJÁNLJUK
Több mint 14 ezer elvégzett szűréssel zárult a Richter Egészségváros idei...
Rekordadománnyal és több mint 14 ezer elvégzett szűréssel zárult a Richter Egészségváros 2025-ös szezonja - közölte a Richter Gedeon Nyrt. Az idén hat településre...