Objektív felelősséget vállal a MÁV most már nemcsak a késéseknél, hanem a kocsiösszeállításoknál is: november 1-jétől 72 órán belül automatikusan visszaadják a helyjegy árát mindazoknak, akik online felületen vagy applikációban vették a jegyüket, de az a kocsi bármilyen okból nem tud közlekedni az adott vonatban – közölte Hegyi Zsolt, a MÁV csoport vezérigazgatója pénteken a közösségi oldalán.A vezérigazgató videóüzenetében elmondta, az intézkedést azért kell bevezetni, mert a Magyar Vagon Dunakeszi Járműjavítójának problémái vannak, a termelése gyakorlatilag leáll. Ez a cég a MÁV számára komoly kocsikarbantartási tevékenységet is végez. A MÁV szeretné a járműjavító leállása miatti utassérelmet minimalizálni, és ezzel is jelezni azt, fontosnak tarják, hogy mindenki azt a szolgáltatást kapja meg, amiért fizetett. „-mondta Hegyi Zsolt. Ezért a vasúttársaság azt a döntést hozta, hogy aki applikációban, vagy online váltja meg a helyjegyét, és az a kocsi nem tud közlekedni az adott vonatban, az mindenféle beavatkozás, vagy ügyfélszolgálati kérelem nélkül automatikusan visszakapja a helyjegy árát – mondta. A papíralapú jegyek visszatérítése továbbra is az e-mailes, telefonos vagy személyes ügyfélszolgálatokon keresztül lehetséges.
Kezdőlap Országos Esemény-Országos A MÁV már nem csak a késéseknél, hanem a kocsiösszeállításoknál is felelősséget...
NEKED AJÁNLJUK
Időszakos férőhellyel bővült a Máltai Szeretetszolgálat Sátoraljaújhelyen
November elsejétől újra éjszakai férőhelyeket is biztosít a Magyar Máltai Szeretetszolgálat Gondviselés Háza Hajléktalanok Nappali Melegedője Sátoraljaújhelyen-írja a maltai.hu oldal. Az intézmény így a...








