Jennifer Lopez újra megmutatta, hogy nemcsak a színpadon és a filmvásznon, hanem az üzleti életben is kivételes érzékkel mozog. Az 56 éves világsztár legfrissebb együttműködése egy török ékszermárkához köthető: egy eljegyzési gyűrűket bemutató kampány arca lett ugyanis, amelyben ragyogó gyémántékszerekkel szerepel. Karizmája és stílusa miatt aligha találhattak volna nála hitelesebb nagykövetet.
J.Lo magánélete során hatszor volt menyasszony, és minden alkalommal különleges, nagy értékű gyémántgyűrűt kapott. Bár négy váláson van túl, mindezt sikerült előnnyé formálnia: a ?jegygyűrűk királynőjeként? saját történetét emelte be egy kifejezetten jól időzített üzleti projektbe. A kampány állítólag tízmillió dolláros bevételt jelent számára, ami forintban több mint hárommilliárdot ér, még ha iparági források szerint ez nem is számít kiemelkedő összegnek az ő szintjén.
A sztár szerelmi élete mindig is a figyelem középpontjában állt, különösen Ben Affleckkel való kapcsolata. A színész kétszer is eljegyezte Lopezt, aki mindkét gyűrűt megtartotta: az egyik egy 2002-ben kapott, 6,1 karátos rózsaszín gyémánt, a másik pedig egy ritka zöld gyémánt, amely közel húsz évvel később került az ujjára. Bár 2025 elején hivatalosan is véget ért a házasságuk, Lopez impozáns gyűrűkollekciója továbbra is megmaradt.
Korábbi vőlegényeitől ? Ojani Noától, Chris Juddtól, Marc Anthonytól és Alex Rodrigueztől ? szintén megtartotta az eljegyzési gyűrűket. Közülük is kiemelkedik Rodriguez ajándéka: egy 15 karátos, emeraldcsiszolású gyémántgyűrű, amely önmagában is millió dolláros értéket képvisel.
forrás: blikk.hu
NEKED AJÁNLJUK
Karácsonyi süti percek alatt mindössze 4 hozzávalóból
Sütés nélküli karácsonyi golyócskák ínyenceknek. A karácsonyi ünnep süteménykínálatában a legtöbb helyen még mindig a klasszikus finomságok kapnak helyt. A bejgli, a megunhatatlan diótorta,...









