A Magyar Nemzeti Bank idén újra elindította pénzügyi szemléletformáló kampányát „Sok kicsi sokra megy” címmel, amely arra ösztönzi a lakossági ügyfeleket, hogy mindennapi pénzügyi szokásaik átgondolásával és megtakarítások képzésével nagyobb pénzügyi biztonságot érjenek el – közölte az MNB hétfőn az MTI-vel.A közlemény szerint az emberek mindennapi kiadásai között megbújhatnak „pénznyelő” tételek, amelyek hosszú távon jelentős összegeket emészthetnek fel. A „Sok kicsi sokra megy” megtakarítási kampány célja, hogy rávilágítson ezekre a költségekre és tanácsokat adjon, hogyan lehet csökkenteni azokat.Javasolják egy évre előre tervezni a pénzügyeket, figyelve a fix nagyobb kiadásokra és felkészülve az esetleges váratlan helyzetekre.Már akkor is anyagi tartalékot gyűjthet egy család, ha olcsóbb internet- vagy mobilcsomagra vált egy kihasználatlan drágábbról, vagy ha évente ellenőrzik, nincs-e pénztárcakímélőbb, ám ugyanolyan szolgáltatást kínáló bankszámla-, casco-, lakás- vagy kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási ajánlat a piacon a meglévő helyett – írták.
NEKED AJÁNLJUK
Az Erőművek Éjszakája program keretében Sátoraljaújhelyen is megnyitják kapuikat a víziközmű-szolgáltatók
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal idén október 25. napjára hirdette meg az Erőművek Éjszakája programot. A tematikus esemény keretében a csatlakozó erőművek, távfűtőművek...