Kezdőlap Országos Gazdaság-Országos 160 milliárdos forgalmat hozhat az idei Black Friday

160 milliárdos forgalmat hozhat az idei Black Friday

Cikkünk frissítése óta eltelt 2 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Bár a Black Friday már nem olyan vonzó a vásárlók számára, mint régebben, az idei forgalom így is elérheti a 150?160 milliárd forintot ? derül ki a Publicis Groupe Hungary és a PwC Magyarország friss kutatásából. A digitálisan fogékony internetezők közel kétharmada továbbra is célzottan keresi az akciós ajánlatokat ebben az időszakban. Bár a vásárlási szokások átalakulnak, a kereskedők hosszabb, akár egész hónapra kiterjedő leárazásokkal igyekeznek megtartani a vásárlók érdeklődését.A Black Friday vonzerejének csökkenését mutatja az is, hogy a vásárlók a tavalyi promóciókkal szemben nem mutattak különösebb elégedettséget: az üzleteket 3,55-re, a termékek és szolgáltatások minőségét 3,69-re, míg a kiszállító futárcégeket 3,70-re értékelték egy 1?5-ös skálán. Emellett a célcsoport kétharmada (68 százalék) úgy nyilatkozott, hogy a Black Friday nem befolyásolja vásárlási szokásait-írja az uzeletem.hu. A legkeresettebb termékek között továbbra is a műszaki cikkek szerepelnek: a vásárlást tervezők 48 százaléka okostelefont, tabletet vagy okosórát szándékozik vásárolni, átlagosan 90 ezer forintos értékben.

Képforrás: uzletem.hu