Az elmúlt napokban a Díjnet Zrt. nevével és logójával visszaélve, adathalász e-mail üzeneteket küldtek ismeretlenek, amelyben sikertelen fizetésről tájékoztatják a címzetteket – figyelmeztetett a cég kedden.
A tájékoztatás szerint az e-mailben elhelyeztek egy „Újrapróbálkozás a fizetéssel” elnevezésű gombot, ösztönözve, hogy a fizetést a gombra kattintva megjelenő felületen ismételjék meg. Kérik, hogy a gombra senki ne kattintson, illetve ne adja meg se bejelentkezési, sem bankkártyaadatait.
Kiemelik: a Díjnet által kiküldött sikeres és sikertelen fizetésről szóló tájékoztató levelek nem tartalmaznak semmilyen gombot, abból a fizetés nem kezdeményezhető újra.
A fizetési tranzakció sikerességéről a leveleket minden esetben az ugyfelszolgalat@dijnet.hu e-mail címről küldik. Leveleikben aláírásként miden esetben szerepel a Díjnet Zrt. Gyanakodjanak akkor is, ha például az e-mail szövegében hiányoznak az ékezetek vagy magyartalan kifejezéseket látnak!