Az egyik hazai diszkontáruház több mint 14 ezer tonna frissen fagyasztott zöldséget és gyümölcsöt értékesített a bel- és külpiacokon tavaly. Ez az előző évhez viszonyítva 18 százalékos, az öt évvel ezelőtti adatokhoz képest 35 százalékos növekedés – közölte a Lidl Magyarország. A tájékoztatás szerint a magyar gyorsfagyasztott termékek iránt jelentős az exportpiaci igény, ami komoly fejlődési lehetőség a magyar beszállítóknak. Tavaly a vállalat hazai beszállító partnerei már 7 országba exportáltak gyorsfagyasztott zöldséget és gyümölcsöt több mint 3 milliárd forint értékben, ami az előző évhez képest több mint 40 százalékos növekedés. Az elmúlt hat év alatt kizárólag az export több mint 11,5 milliárd forint bevételt jelentett a magyar beszállítóknak.
Kezdőlap Országos Gazdaság-Országos Folyamatosan nő a magyar gyorsfagyasztott zöldségek és gyümölcsök iránti kereslet
Cikkünk frissítése óta eltelt 2 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
NEKED AJÁNLJUK
A Miskolci Egyetem közel 3 és fél milliárd forintot nyert az...
A Miskolci Egyetem közel 3 és fél milliárd forint vissza nem térítendő támogatást nyert többek között digitális oktatás módszertanának kidolgozására és a gyakorlati oktatást...