Az Air India légitársaság egyik repülőgépének júniusi katasztrófáját az okozhatta, hogy a hajtóművek üzemanyag-szabályozó kapcsolója ?kikapcsolás? állásba került, aminek következtében megszűnt mindkét hajtómű üzemanyag-ellátása ? idézi az indiai légibaleset-vizsgáló hivatal előzetes jelentését az MTI. A társaság Angliába tartó gépe június 12-én zuhant le az északnyugati Ahmedabad városában. A repülőgépen 230 utas ? 169 indiai, 53 brit, hét portugál és egy kanadai ? és 12 fős személyzet tartózkodott. India történetének egyik legsúlyosabb légi katasztrófáját egy ember élte túl. A repülőgép a fölszállás és a lezuhanás között mintegy 30 másodpercig tartózkodott a levegőben. A jelentés nem tért ki arra, hogy a kapcsolók hogyan kapcsolhattak leállítás állásba repülés közben. A jelentés szerint a kapcsolókat ugyan visszakapcsolták, de már nem sikerült felpörgetni a motorok teljesítményét, hogy megállítsák a süllyedést, miután a repülőgép elkezdett veszíteni a magasságából.
Cikkünk frissítése óta eltelt 5 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
NEKED AJÁNLJUK
Minden fenyőfajból bőséges kínállattal várják a vásárlókat a hazai termelők
A hazai termelők bőséges kínálattal várják a vásárlókat, akik jellemzően minden fenyőfaj esetében magyar termelésből származó portékával találkozhatnak; országszerte közel kétmillió fenyőfa kel el...









