Idén márciusban újból a lakásbiztosítási kampányé lesz a főszerep. A márciusi hónapban az ügyfelek évfordulótól függetlenül, költségmentesen mondhatják fel lakáscélú ingatlanra vonatkozó, határozatlan időre kötött vagyonbiztosítási szerződéseiket, és új biztosításra válthatnak. A szakértő szerint ezt az időszakot az információs túlterheltség jellemzi, amely komoly fejtörést okozhat az ügyfeleknek, a reklámok áradata ugyanis megnehezítheti a kínálat átláthatóságát. Emellett a kampány ideje alatt gyakran hirdetnek korlátozott időre szóló akciókat. Bokros Máté Levente biztosítási szakértő, az atervezo.hu oldal alapítója szerint a kampányidőszak nagy előnye, hogy az ingatlantulajdonosok a piaci kínálatot megversenyeztetve, kedvezőbb díjakon, szélesebb körű védelmet nyújtó biztosításra válthatnak. Ugyanakkor úgy látja, a kampány jó néhány veszélyt is hordozhat, amelyeket elsősorban az információdömping és az intenzív reklámok generálnak.
NEKED AJÁNLJUK
3 diétás fánk alternatíva, ha megkívántad és fogyózol
A farsangi fánk kétségtelenül finom, ám egészségesnek nem igazán mondható. Mégsem kell lemondanod az ünnephez kapcsolódó mennyei falatokról, ha ebben az időszakban is szeretsz...