Technikai hiba miatt a Wizz Air ügyfelei számára tévesen küldtek ki emailben egy járat késéséről szóló tájékoztatást – közölte a légitársaság. A közleményben kiemelték: a légitársaság arra kéri utasait, hogy ezt az üzenetet hagyják figyelmen kívül. „Azon utasokat, akik a napokban repülnek a légitársasággal, a Wizz Air ügyfélszolgálata kiemelt figyelemmel tájékoztatja, ők külön értesítést kaptak, illetve kapnak a járataikkal kapcsolatban” – írták. A cég felhívta a figyelmet arra, hogy a Wizz Air ügyfelei emellett a légitársaság weboldalán, illetve a Wizz Air applikációjában is követni tudják a járatukkal kapcsolatos legfrissebb információkat a kiindulási pont és a célállomás megadásával. A légitársaság a hibáért és az esetlegesen okozott kellemetlenségekért elnézést kér – áll a közleményben.
NEKED AJÁNLJUK
Bővítenék az óvóhelyek és bunkerek hálózatát Németországban
Németország jelentősen bővítené az óvóhelyek és bunkerek jelenlegi hálózatát, idézte a Guardian a kormány egy magas rangú polgári védelmi tisztviselőjét. A Szövetségi Polgári Védelmi...