Történelmi vasútvonal újraindítása kerülhet napirendre a Világgazdaság cikke szerint. Az új nagysebességű szakasz nem csupán Debrecent kötheti össze Berettyóújfaluval, hanem hosszú távon a Nagyváraddal megszakadt kapcsolatot is helyreállíthatja ? írta a Magyar Építőkre hivatkozva az oldal. A közelmúltban jelent meg a felhívás, miszerint az Építési és Közlekedési Minisztérium feltételes közbeszerzési eljárást írt ki a Debrecen – Berettyóújfalu vasútvonal tervezési feladataira. További fontos vasútvonalak felújítása kezdődhet meg idén. Például a miskolci vagy a szegedi fővonal egy-egy szakaszának felújítása az Európai Beruházási Bank által nyújtott hitelből. Egy konferencián a MÁV vezérigazgató-helyettese mutatta be a pontos projektlistát, hogy milyen felújításokat tervez az állami vasúttársaság 2025?26-ban. A vasútvonalakkal párhuzamosan a MÁV 36 állomás felújítását tervezi, ebből 14-et a Magyar Falu Programon keresztül újítanának meg. Többek között renoválnák Esztergom Kertváros, Martonvásár, Balmazújváros, Villány, Tokaj és Várpalota állomásokat. A legnagyobb beruházásnak a gyulai épület építése ígérkezik, amit több mint 3 milliárdból terveznek megvalósítani.
Cikkünk frissítése óta eltelt 2 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
NEKED AJÁNLJUK
A nyári véradások kiemelten fontosak: segítsen Ön is három ember életén!
Nyáron kiemelten fontos a véradók toborzása. A pihenés és nyaralás időszakában, valamint az iskolai véradások hiányában a véradók száma csökkenhet, azonban a vérre szorulók...