Az Egyesült Királyság reklámetikai hatósága betiltotta a Zara divatmárka két reklámfilmjét, mert az azokban szereplő modellek szerintük egészségtelenül soványnak tűntek, áll a hatóság indoklásában. Az egyik hirdetésben a modell hátrasimított haja és az árnyékok keltették ezt a benyomást, míg a másikban a mélyen kivágott felső emelte ki a kiálló kulcscsontot. A felügyelet szerint a hirdetések ebben a formában felelőtlen üzenetet közvetítenek. A divatmárka az érintett reklámokat időközben eltávolította, és hangsúlyozta: a modellek orvosi igazolással rendelkeztek arról, hogy a fotózás idején jó egészségi állapotban voltak. A kampány korábban a divatmárka weboldalán és alkalmazásában volt elérhető. A brit hatóság korábban más divatmárkák hirdetéseit is elmarasztalta hasonló okokból, legutóbb júliusban történt hasonló eset.
Cikkünk frissítése óta eltelt 4 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.
NEKED AJÁNLJUK
Különleges közúti ellenőrzés Sátoraljaújhelyen
Különleges közúti ellenőrzést tartott a Sátoraljaújhely Rendőrkapitányság, a Zemplén Médiacentrummal együttműködve. Ennek keretében az egyenruhások szondáztatták a sofőröket és a téli gumikat csekkolták le....









